http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


5 nov. 2010

Nyanser av brunt

Kaffe, choklad och pepparkaker är också bruna och så goda...inte sant :)

3 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Kul, tänk vad mycket det finns, jag håller också på med brunt, jag har en del men inte dina, det prickiga fast tvärtom. Jag har spårat in på kuddar, inte klokt måste byta inriktning snart. Jag har en del möbler som måste bli klara, jag gör allt annat än just det. Kram Brittmari

Gila sa...

Fint fint! Tänk ett lapptäcke av detta ! Wow !

Unknown sa...

Fint ja, men du har jo kun fiiiine stoffer :o)

Hvordan går det med stoffbutikken din forresten? Plutselig fant jeg den ikke her...

Headeren har jeg forresten hatt en stund, men kul at du liker den :o) Da forstår du kanskje bedre hvorfor jeg er så forelsket i din blogg? :o)

Kunne jeg forresten lånt noen bilder her hos deg? Jeg er blitt utfordret til å vise mine favorittkopper, og kunne tenkt meg å vise dine som eksempel på kopper jeg skulle ønske jeg hadde ser du :o)

Du må uansett ha en superflott ny uke!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]