http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


5 apr. 2017

Vill du kika in hemma hos mig?

Under en längre tid har jag varit mer aktiv på instagram  än på bloggen. Nu vill jag meddela dig som är nyfiken på mitt hem att du kan se ett reportage i tidningen RETRO som finns att köpa from torsdag 170406. Köpa HÄR



Tidningen är min favorittidning fylld med vackra bilder och upplysningar om Skandinavisk design från 1900-talets andra hälft.

Trevlig läsning!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]