http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


16 juli 2009

Retro webbutik MosterAnne.dk, fynda!



Igår handlade jag hos MosterAnne. Mycket spännande sortiment har hon i sin butik. Besöker du henne så garanterar jag att du hittar något du "måste ha". Jag köpte lönborg tryckt väska och lönborg glasunderlägg i plast. Dessa skall Noa ha som tallrikar i sitt lilla retro kök:)


3 kommentarer:

Nusse sa...

Tyget kom igår, tack! Kan snart ses på en blogg nära dig :)

Skaparstigen sa...

Härliga fynd! Själv köpte jag en lönborgburk (gul med blommor) för en tia i måndags. Det myser jag över fortfarande. :)

Ninas Drops sa...

Takk for tipset...
Tingene du fant var jo super kule...
Herlige glassunderlag...og frisk veske...heldige du...
Ha en fin dag videre...
Klem fra Drops

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]