http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


22 sep. 2008

Nya tyger, landskapstyg /fantasi tyg

Rensning pågår...tradera tar mycket tid. Men snart kan jag koncentrera mig på lite annat skapande än rensning och heminredning. Det har tillkommit en hel del tyg i min tyghylla så jag delar med mig lite av tyg från tyghyllan på tradera med.


Detta tror jag är Jobs barntyg från 60-talet. Har för mig att jag sett det någon gång och att det är designat av Lisbeth Jobs. Jättegulligt.




Dessa köpte jag på tradera.






En bit av detta delar jag med mig på tradera


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]