http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


24 dec. 2013

Bästa julklappen ...

Det är fler bra saker med Jul..


En man som gillar spela Moberg på Jul  


Att barnen är hemma 


och farfar också


allt det goda


Söta barn som gillar morfars skinka


Att klapparna är under granen


Att alla hjälps åt att julmaten tar slut :)


Att tomten kommer i år med ( en modern sådan med lexington tröja :)))


Att jag själv har klarat mig utan att bli fotograferat 



Att vi har en ny familjemedlem i Jul


Att kusinerna träffas och skrattar ihop...


Allt det är bästa julklappen för mig...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]