http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


8 apr. 2013

Hus&Hem RETRO tidningen

fanns i brevlådan idag!  Och som vanligt är det inte bara en tidning om retrodesign utan ett uppslagsverk värt att samla på! Själv har jag investerat i ett extra nummer av första tryckta RETRO tidningen som ligger inplastad och väntar tills samlarvärdet blivit ännu högre :) 
Jag är extremt stolt över att jag kunnat bidra till detta nummer med en del av tygerna från min samling. 


Det känns fantastiskt att mitt stora intresse för retrodesign med textil som inriktning kan vara av nytta för många andra med samma intresse! 


Tidningen finns att köpa i butik torsdagen 11 april. Missa inte !!!

Önskar er alla en fin vecka!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]