http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


9 sep. 2011

Vardagsglädeje...




 






















färg  i vardagen piggar upp eller tvärt om?

8 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Du har exakt likadan symaskin som jag har ,jag köpte min på mässan förra året. Toppen. Vilket fint lapptäcke.

Re-dizain sa...

Då har du märkt B-M att denna är bland dom bästa, aldrig blivit besviken eller förbannad på min! Har en coverlock 3.0 från Pfaff som jag betalt riktigt mycket för och använder den mycket sällan.

Lotten sa...

Nu blir jag nyfiken... vad är det för symaskin?
Underbara tyger och lapptäcke....

Skjerstad sa...

Flotte stoffer og farger :) Det piffer opp hverdagen ! Så fint lappeteppe/duk du har sydd :)

God helg !
Klem fra Janne

Hanna P S sa...

Mönster kan göra en så glad. Du har en härlig stil :-)

Tina sa...

Alldeles rätt! ;o)

Färg i vardagen piggar upp.

maria lever sa...

Underbart. Tack!

Petra / Popetotrora sa...

Ja, lite färg piggar alltid upp! Härliga bilder. :-)

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]