http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


18 feb. 2011

Antikvärlden.se

Ikväll upptäckte jag att Re-dizain finns bland länkade bloggar på Antikvärldens websida.
Loppisfyndare, ja det är jag faktiskt. På senaste har det tyvärr inte funnits så mycket tid eller ork för det men imorgon, ni, då skall jag till världens bästa loppis PMU! Därifrån har jag aldrig gått utan minst en kasse proppad med äkta fynd:)
Nu skall jag vila och ladda inför stora loppisdagen ...


Ha det bäst!

4 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Vad roligt att dom länkat till dig!

Lycka till på loppisen imorrn! Ser fram emot att få se alla fynden sen. :-)

Gila sa...

Lycka till! Jag ska på Antikmässan i Älvsjö...

VivatVintage sa...

Skynda fynda ...Lycka till!

YvvePyvve sa...

Å så söta rådjur!! Skulle kunna vara syskon till mina egna. Kika in i mitt arkiv så ser du dem :-)

/YvvePyvve

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]