http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


19 nov. 2010

Jag bara måste...

tacka alla Er som har deltagit i min give away...och ni som inte har gjort det skynda er, 1 december är deadline :)
Det är nämligen så att jag tänker ge er ytterliggare 1 chans att vinna, ett tröstpris!!!





Har funderat på färgskalan och så blev det inspiration från hallen hemma:)


Så här ser tygpaketet ut :


 10 tyglappar i olika storlekar som tillsammans väger ca 500 gr. Till tyglappslådan eller att sy ett lapptäcke av enbart dessa :) Dragning för tröstpris är 5 december.

För att få en chans till att vinna tröstpris räcker det att ni lämnar 1 kommentar (mailadress om du inte har blogg). Vill ni länka från er blogg så blir jag extremt glad. Alla har lika stor chans att vinna tröstpriset, dvs 1 loot / person.

Jag önskar er alla en underbar helg...

86 kommentarer:

Sara sa...

jag är med såklart :) tyg galna sara :)

KnuzZ sa...

Herregud! Klart jag vill ha en lott till detta med *weiii*

Trine sa...

Med på denne også jeg:)
Flotte stoffer.
Ha en god helg!

Anonym sa...

For noen nyydelige stoffer!!! De ville jeg gjerne hatt hjemme hos meg - jeg er med!!

Marit

SiriR sa...

Åh, jeg er med!!!

AttenKattenNoa sa...

Men hur ska jag kunna låta bli! Självklart är jag med!

Nina sa...

;) - kaster meg med på denne også jeg, S ;).

KATTCHING sa...

jag är meeeeeed! :)

rino sa...

tyger är alltid kul:-)

Aleisa Ribalta sa...

hihi, kanske denna gång är min tur!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Litt av en "tröstpris"!!! Den må jeg jo helt klart bli med på trekningen av:)

Vindling sa...

Jag har köpstopp på tyg, men inget hindrar ju att jag vinner lite. :)

rebecka sa...

Jag kan också vinna lite:)

Liv sa...

jag är med här också!! :)

ritasc sa...

hei. jeg prøver igjen ,jeg -og håper lykken står meg bi ! inspirerende blogg. rita ritasc@lyse.net

Gila sa...

Trevlig helg!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vilket tröstpris! Jag är gärna med här också :)

Fiff sa...

Åh, tröstpriset är ju minst lika fint! Klart man vill vara med :-)

Fröken Sol sa...

ja, det är klart att de tygerna skulle passa bra hemma hos mig, i mitt nya hus! :)

Sandra

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med! Underbara tyger! linda.e.svensson@hotmail.com

JunePune sa...

Jeg vil gjerne være med :)

Lotten sa...

Klart att jag vill vara med på tröstpriset oxå ;-) En tyggalning till....

Sara sa...

Vill också gärna vara med på tröstpriset!

Maria sa...

Man kan aldrig få för mycket tyg... Vill så klart vara med och försöka vinna! Länkar givetvis.

Linnéa sa...

De här är ju också underbara - så glad jag bli om jag vinner!

Kram

linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

YvvePyvve sa...

Blir jätteglad om jag vinner! Så härliga tyger. Läcker färgskala.

/YvvePyvve

Emma sa...

Å ja tack vill jag gärna ha=)

Henrietta sa...

Tar gärna en lott!

DesignElwie sa...

dessa tyger va oxå jätte fina. klart man är med

an-magritt sa...

Vakre du!
Denne premien er jo også utrolig lekker!
Jeg vil gjerne være med på trøstepremietrekking også.

Ha en fin kveld, venn.

Klem fra An-Magritt

Tilkkulanka sa...

I'm in :)

erry sa...

Men vilka underbara tyger! Klart jag vill ha chansen på dem här också!

Ha det fint!

LillePil sa...

Jeg vil helt klart også gerne vinde en trøstepræmie..

Unknown sa...

Det var da ei grei trøstepris ;o)

Jeg vil selvsagt bli med på denne også, og krysser fingrene!

Ha ein finfin uke :o)

Anonym sa...

JAAAA!!!! Vilken fin idé. Hoppas, hoppas.

Cornelia sa...

Herlige stoffer - jeg vil gjerne ha trøstepris :-)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Wohoo, du er gooo :D

till-vidas-ara sa...

Härligaste hallen fina du!!!! Klart jag vill va med på tröstpriset också...också helt underbara bitar *** Och tusen tack för dina ord igen...du strösslar stjärnor i mina ögon vännen...

Tisdagskramar Lycke

gult hus i svingen sa...

slenger meg med for å vinne disse herlige stoffene også:)

Klem fra Trine:)

Randiga Tråden sa...

Klart att jag vill vara med.

Basilica sa...

Naturligtvis är jag med och tävlar om tröstpriset.

Slow-Eva sa...

Oj, ja! De var ju också superfina!

Linda sa...

Så klart man vill ha chans till ett tröstpris!!!

Sofia sa...

Jag vill gärna vara med.

ett hörn av rymden sa...

Jag vill också vara med!

Eple sa...

Her virker det som om det kan bli gøy å bli trøstet ;-) Jeg er med!!

Keiju sa...

Får prova lyckan i detta lotteriet med så en lott tack
www.alvoga.blogspot.com

Synne Justesen sa...

Øjøjøj, jeg er med her også :).

Mvh,
Synne

God som Grønn sa...

Jeg tror jeg helst vil vinne tröstprisen, jeg, ingen overraskelse at grønn er min desiderte yndlingsfarge, kanskje?

Frøken Grønn

Anita sa...

Vill gärna vara med.

Sandra sa...

Det är klart jag är med!
sandrasgust@hotmail.com

Unknown sa...

Man kan da ikke få med seg alt alltid :o)

Det er da bra at du er travelt opptatt med bestillinger. Jeg håper vi får se bilder av de her på bloggen :o)

Var det Adventskalenderen du tenkte på forresten?

Det er ikke for sent å melde seg på den i alle fall, og jeg sender mer enn gjerne til deg i Sveriege om du skulle bli trukket ut noen av dagene.

Du er jo en av dem som definitivt gir meg glede i hverdagen, så send meg gjerne en mail med din adresse :o)

jeo74@msn.com

Ha en strålende helg!!!!

astrid sa...

Jeg er med her og jeg.

Mvh astrid.d@gmail.com

Helene sa...

En trøstepræmie er da ikke af vejen :o)
1 lod til mig.

Annika sa...

Jag vill vara med och hoppas att jag har turen med mig ;-)

Mvh
Annika
info[a]astaform.se

Palven sa...

Jag vill även gärna vara med o testa lyckan på tröstpriset :o)

leisure - knit sa...

Smukke smukke stoffer. Jeg håber at vinde trøstepræmien :)

KH Dorte

Guro sa...

Så snill du er, da!
Jeg trekker gjerne et lodd her også, jeg.

Zazza sa...

Jag tillhör också de tygtokiga som önskar att vara med i dragningen på tröstpriset. Gillar din blogg som är en av mina favoriter.

Liten Lucky sa...

Jag vill ocksa vara med. Är framförallt sugen pa klövern och hjärtanen!

Barbara sa...

Så fin. Vil rigtig gerne være med

Hilde sa...

Jeg er med! :-)

Alla kan sy sa...

Klart jag vill vinna även detta paket!

Troldemoar sa...

sej trøste præmie! jeg er med

annas alster sa...

tröstpris, jatack :)

Bournonville sa...

ville da være fantastisk at vinde en trønstepræmie som den :)

Anonym sa...

Jättefina tyger! Jag är gärna med i utlottningen! Hälsn Jenny
jenny_e_osterberg@hotmail.com

Vårglad sa...

Oi, så flotte stoffer. Eg vil gjerne vere med:)

Frk.Eplegrøt sa...

Gratulerer til vinneren:)
Jeg vil gjerne være med på trøstepris konkuransen:)
Sikler nesten på de stoffene der!
Ha en fin uke.

Hilsen Frk.Eplegrøt

almaPalma sa...

Eg vil gjerne vere med på trøstepremietrekning også.:) Ha ein fin kveld!

Grønnsakshagen sa...

jeg vil gjerne være med på trøstepremien også:-)

Mina dagar sa...

Skicka paketet hit du! Skit i att lotta och sånt;);)
Kram

Ulrica sa...

Jag vill också vara med och tävla!

Anita sa...

Vi provar igen då :)

Marianne sa...

jeg vil gjerne være med i trøstepremien...

Kristiane sa...

jeg vil også gerne deltage i trøste præmien. ;-)

Hanna Engkvist sa...

Jag vill också ta en lott! :)

Cloudcake Line sa...

Uh. Det vil jeg også gerne vinde

Smil fra Line

Amanda sa...

Jag vill vara med och tävla! Härligt med tyger :D

Y sa...

men titta, det här hade jag missat. Klart jag villv ara med!

Christina sa...

Jag vill gärna vara med, och hoppas på tur!

Knuffodragen sa...

Jag vill vara med!

Fangoria sa...

Åh klart jag vill vara med!
Jag har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/12/trostpris-tyg-hos-re-dizain.html

Hvetja sa...

Trøstepris? Jeg vil være med!

Charlotte Hustad sa...

Jeg er med:) Selvfølgelig:)

*lume* sa...

Ih jeg kan måske nå at være med! ;0) Mvh Dorthe

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]