http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


19 feb. 2010

På väg till antikmässa i Stockholm

 
Nu har jag en lång tågresa framför mig och då laddade jag med allt i hemmet från 1979 och läsa i:) då går tiden fort !Anledningen att jag reser till Stockholm är antikmässan som jag skall besöka med min internet kompis Maria...Det blir en spännande helg med massor upplevelsen bla skall vi äta på Konstnärs Baren på lördag kväll ...
Ha det så trevligt och så syns vi på måndag igen:)

2 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Undrar hur det har gått för dig? Snökaos när du åkte, snökaos på pendeln till Älvsjö, snökaos på hemvägen. Har du ännu kommit hem? Kram Brittmari

till-vidas-ara sa...

Låter spännande det där goa du!!! Hoppas du tar många bilder :DDD

Måndagskramar Lycke

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]