http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


21 dec. 2009

Och en julklapp till från El Naturalista

I torsdags levererades ett par kängor från El Naturalista hem till mig...dessa visade jag här .



Jag ångrade att jag inte beställde ett par till som var i kombination med rött samt med en annan sula. Jag tänkte 5 minuter och sedan gick jag på min favorit webshop och beställde dom också... Tänk dessa levererades hem till mig redan idag!!!!Wow! Helt otroligt snabbt. Dessa får väl bli en julklapp till mig själv hihi...
Jag vet att det är många som inte vågar handla på internet pga olika anledningar. Jag betalar alltid via Paypal och då är jag säker på att jag får det jag beställt och i fall det blir fel får man hjälp av Paypal attreda ut saken.

Många tycker att man inte kan handla skor via internet, jo då...är det märket som du är bekant med så är det bara att beställa. Första gång jag beställde mina El Naturalista skor beställde jag både 39 och 40 eftersom jag pendlar mellan dessa storlekar...det visade sig att dessa var något mindre i stl och att 40 passade mig bra.
Anledningen att beställer mina skor på internet är helt enkelt att jag inte har en återförsäljare i närheten, sortimentet och oftast blir det billigare också.
Har du en skobutik som säljer ett  märke du gillar men inte färgen eller modellen pröva gärna ett par andra  för storlekens skull..sedan söker du det på google...
Ha en bra måndag!






2 kommentarer:

Lotten sa...

Dom är jättefina oxå! Jag har aldrig haft problem med att köpa på internet... och jag har köpt en hel del ;-)
Jag skall in till stan och testa storlekarna innan jag beställer!

Kraam Lotten

Randiga Tråden sa...

De där skorna är ursnygga.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]