http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


24 juli 2009

Vi ses snart igen!



Äntligen ser det lite bättre ut på kusten. Bilen är packad och nu sticker jag!
Vill bara tacka er alla som följer min blogg och skriver kommentarer och som ger mig energi och lust att fortsätta! Ha en underbar sommar!

4 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Trevlig semester!
Hoppas att vädergudarna är snälla mot dig. Och kör försiktigt!

Kram
Anna

Maria sa...

Hoppas att du har det skönt, var du nu är!

LillaBarn sa...

Vilket gulligt foto...

Anonym sa...

Du tjejen, ramlade in på Din blogg av misstag och måste bara berätta att jag blev kvar här minst en halvtimme... Så skönt och läckert presenterat... Me like!

Agneta & Österlen

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]