http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


3 dec. 2008

Oilily shopper/ väska och big wallet plånbok

Dessa två fick jag i present för ett tag sedan...helt ljuvliga som Oilily brukar vara. Tyvärr så har jag redan min favoritväska från Oilily och plånboken med fast i en annan färg. Jag vet att dessa är inte lätta att hitta och det finns många där ute som vill ha...
Dom är oanvända och till salu så hör av dig om du är intresserad.







Väskan är så kallad shopper, red, och har mått 34X13X21 cm, en stor samt en mobilficka innuti och 2 fack, en på vår kortsida. Priset 920 kr(jag bjuder på frakt). Såld


Plånboken har mått 16,5X2X9,5 cm, orange, har en del(2 fack) med dragkedjan över samt plats för 12 kort, plats för allmänacka. Jag har redan en liknande och klarar mig inte utan!Priset är 350(inkl frakt).SÅLD.




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]