http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


1 sep. 2008

I love your blog


Vad glad jag blev! Tre underbara kreativa tjejer har nominerat min blogg! Tack snälla Rino;Skaparstigen;Gulligan

Så här går det till:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated

Jag skulle vilja skicka detta till alla er underbara bloggare men speciellt till:
Sara
Persilja
Lisa
Kardemomme
Majtjho
Makiato
Jag blommar

4 kommentarer:

makiato sa...

Hej och tack så jättemycket! Jag blir jätteglad när bloggen uppskattas. Du har så mycket roliga burkar och mönster här..jag måste kolla vidare på dem.
/makiato

Anonym sa...

Tack snälla du!!!
Love yours too!

Maria sa...

Hej!
TACK!
Jag tycker mycket om din också...du måste hamna på min länklista!¨
Killar alldeles i magen av alla härliga retro ting!!

Anonym sa...

Å tack så mycket! jag har ju haft blogg upperhåll så jag har inte sett det förrens nu! tusen tack!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]