http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


8 aug. 2008

Retro påslakan



Måste bara visa påslakan som jag fyndat i sommar, helt oanvända 2 påslakanset från 70-talet. Först tänkte jag använda tyget tll att sy retro prylar men ändrade mig! Dom gjorde revolution här hemma :-) Från ett dubbeltäcke gick vi över till enkla(oförutsedda kostnader) så att fynda innebär inte att spara alla ggr :-) Tyvärr så borde jag gå en kors i fotografering, att ta bilder är inte min starka sida! Dessa påslakan är mer än underbara!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]