http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


27 apr. 2008

Filt och kudde i mumintyg hos lille B.

Här får jag bekräftelse att filten var klart godkänd av lille B. fast jag inte är så nöjd med sömmarna. Han är helt underbar!


4 kommentarer:

Jes sa...

Vilka härliga kläder i mummintyg du sytt, byxor och hätta blev verkligen jättefina, och den mysiga filten :) Förstår att den nya ägaren blev glad.

Gulligan sa...

Mysigt!! tyget är verkligen super fint!!

Re-dizain sa...

Ja, tyget är underbart. Jag blir själv sugen på ett par brallor eller hatt i tyget, får se om det blir av.

Re-dizain sa...

Ja, tyget är underbart. Jag blir själv sugen på ett par brallor eller hatt i tyget, får se om det blir av.

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]