http://re-dizain.blogspot.com/search/label/SAMLING

Kul att du hittat hit!

Välkommen till Re-dizain, en liten värld av retro skandinavisk design från 50-60-70-talet.
Jag är en kulturarvsvårdare och är ständigt på jakt efter nya föremål att forska om. Största intresseområde är tyg!
Ibland blir det tips om "gör själv" saker, loppisfynd och mängder tyg som väcker känslor och nostalgi.
Så glöm inte att följa re-dizain!!!
Lämna gärna kommentar på mina inlägg då hittar jag vägen till dig.


14 feb. 2008

Nu har jag bestämt mig!


Nu har jag bestämt mig att starta eget och arbeta med re-dizain på heltid! Att göra det jag älskar genom att ta vara på gamla tyger och inredningsprylar. Jag skall sy retro kläder och prylar samt göra om kläder från 50-60-70-talet. Jag skall också redesigna och rädda designprylar från förr. Det känns så underbart i hela mitt hjärta. Till en början kommer jag att fortsätta sälja på tradera och sedan via min internetbutik. Drömmar blir verklighet för min del.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
[Valid Atom 1.0]